niedziela, 7 lutego 2016

Program Mcaffe przepuścił wirusy na moim kompie!

Od roku korzystałem z programu antywirusowego Mcafee Total Protection. Zostało mi kilkanaście dni subskrypcji więc postanowiłem ją odnowić. Dwa lata temu korzystałem z programu Norton 360. Później po upłynięciu rocznej subskrypcji przerzuciłem się na wspomniany Mcafee. Minął kolejny rok i po namyśle postanowiłem powrócić do firmy Norton. 

Dziś (16 lipca 2015 r.) zainstalowałem program Norton Secruity z 30-dniową subskrypcją. W ciągu dwóch tygodni będę miał już roczną subskrypcję. 

Jeszcze wczoraj (15 lipca 2015 r.) skanowałem komputer programem Mcafee Total Protection, który nie wykrył żadnych zagrożeń. Nie miałem powodu by podejrzewać, że z moim komputerem jest coś nie tak skoro Mcafee nic nie wykrywał. Program instalacyjny Norton Secruity oczywiście najpierw kazał mi odinstalować dotychczas używany program antywirusowy. Następnie po zainstalowaniu nowego programu wykonałem pełne skanowanie. Poniżej prezentuję Wam to co Norton Secruity wykrył podczas tego skanowania. Jednocześnie pozdrawiam firmę Mcafee i zapewniam, że już nigdy wam ręki nie podam.








Artykuł ten opublikowałem również na moim blogu o innej tematyce:
http://biegpozdrowie.blogspot.com/2015/07/mcaffe-przepuszcza-wirusy.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz