niedziela, 13 listopada 2016

Wiedźmin 3 najbrutalniejsze sceny

Ostatnio słyszałem rozmowę dzieci ze szkoły podstawowej, które rozmawiały o grze Wiedźmin 3. Trochę się zdziwiłem, że rodzice im pozwalają grać w Wiedźmina. No, ale z drugiej strony może rodzicom nie przeszkadza, że ich dzieci grają w grę przepełnioną erotyką i brutalnością. Ja uważam, że nagość i okrucieństwo dodają Wiedźminowi uroku. Oto klika moich screenów, które pokazują okrucieństwa Wiedźmina:

















Polecam artykuł:

Wiedźmin 3: Dziki Gon. Gra z pogańskimi wierzeniami naszych przodków

1 komentarz:

  1. Wiesz, co do tak zwanych dzieci z podstawówki, to one wcale nie muszą w to grać, wielu youtuberów nagrywa gameplaye z wiedźmina. Ja sama zaczęłam się co prawda interesować wiedźminem faktycznie w 4 klasie, ale tylko dlatego, że grał mój tata, poza tym w bibliotece szkolnej natrafiłam na książki, więc postanowiłam się zagłębić w ten temat. A potem tak wyszło, że wiedźmin zakorzenił w moim polskim sercu na stałe.

    OdpowiedzUsuń