poniedziałek, 27 marca 2017

Tribal Wars 2. Marek ma 33 wioski, a ja 5. Marek nie daje mi rady :)

Tribal Wars 2 to darmowa gra przeglądarkowa osadzona w realiach średniowiecza. Rozbudowujemy swoją wioskę, tworzymy armię, przejmujemy kolejne wioski i się przy tym świetnie bawimy. 

W Tribal Wars 2 gram pod nazwą Surwabuno na kilku światach. Nawet nieźle mi idzie w świecie Quinburk - mam tam 52 wioski i ponad 326 tys. punktów. Dziś chciałbym podzielić się z wami ciekawą historią ze świata zwanego Rumeli Hisari, mam na nim tylko 10 tys. punktów i zaledwie 5 wiosek. Zresztą sami zobaczcie:

To ja Surwabuno :)

Na tym świecie gra pewien Marek, który ma ponad 30 wiosek i ponad 100 tys punktów i nie może dać mi rady. Od kilku dni Marek ciągle śle na mnie nieporadne ataki. Jego nieporadność jest wręcz komiczna, chłopak nie był w stanie przejąć żadnej z moich wiosek :D 

(p.s. wszystkie zrzuty ekranu zrobiłem dziś 27.03.2017)

Marek sierota :)

















Najnowsze informacje z dnia 31.03.2017: Marek zmienił strategię. Już mnie nie atakuje, teraz przejął mega słabą wioskę barbarzyńską (tzw. barbarkę) obok mnie. Jestem przerażony. Jaki będzie kolejny krok Marka? Czy Marek w końcu przejmie którąś z moich wiosek? Poczekamy, zobaczymy. Jedno jest pewne, Marek na stałe zapisał się w księdze najbardziej nieporadnych strategów gry "Tribal Wars 2" :D 

Powyżej widzimy "potężną" wioskę przejętą przez Marka :D



2 komentarze:

  1. Marek to Marek.. Marka nie ogarniesz.. :D


    Mr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co jest w tym najpiękniejsze? Marek się poddał, dał mi spokój i przejmuje wioski barbarzyńskie :D

      Usuń